Buy Me Costa And I'm Yours
Hi There

Alice. 18. England.

Come for the unnecessarily excessive amount of crap I reblog, stay for the unnecessarily excessive amount of selfies I post.

benjaminlafitte:

please make hannah cas a sibling relationship please make hannah cas a sibling relationship please make hannah cas a sibling relationship

(via asexualock)

 # spn
6 hours ago , 285 notes

824706:

bile9

(via trashnerdd)

 # this video means a lot to me,   # cute,   # dogs
6 hours ago , 19,204 notes

princesachicana:

……anyways *grabs own titty*

(Source: gothchicana, via flrstavenger)

 # text
8 hours ago , 16,963 notes

Baby: mm-mm-mm....
Mom: omg mommy? Is your first word gonna be mommy?
Baby: mm-m-My name is Oliver Queen. For five years, I've been stranded on an island with only one goal: survive. Now, I will fulfill my father's dying wish. To use the list of names he left me, and bring down those who have poisoned my city. To do this, I must be someone else. I must be....something else.
 # nope,   # arrow,   # dc,   # this while tagging everything for the sake of organisation is getting tiresome
14 hours ago , 2,121 notes


spncastdaily:

@City_Cinderella: Just me and @kimrhodes4real takin the best seats in the house. You don’t mind @JensenAckles and @jarpad do you? 😎

@kimrhodes4real: Here’s another version. Cuz @City_Cinderella and I had too much time on our hands.

(via sassyscottishqueenofhell)

 # I NEED A SPIN OFF SHOW WITH THESE TWO,   # spn
1 day ago , 3,524 notes

neferpitoo:

neferpitoo:

when a southern person betrays u: betray’all

i hate this post

(Source: nbinigo, via onyourleftbooob)

 # I didn't get this until I realised they were talking American South and not Cornwall
1 day ago , 34,547 notes



The Trojan War

greeks: woot
trojans: woot
odysseus: can i just go home and farm or some shit this sucks
 # yeah basically,   # Greek shit
1 day ago , 287 notes

lifting-ink:

sharltonspensiter:

When the word ‘selfie’ became an actual word, my grandpa had me explain to him what it meant. When I finished, he found this picture and asked “is this a selfie?” I told him it was and he simply said “I was taking selfies before it was cool.”
So here’s my grandpa taking a selfie in his Coast Guard uniform. (Circa 1959)
Can we make my grandpa internet famous? I’d love to explain to him what Tumblr is. ;P

Haha this rules

(via werner-norton)

1 day ago , 33,641 notes

tastefullyoffensive:

Movie Characters Taking Selfies in Classic Movie Scenes [video]

(Source: luciawestwick, via deadhpool)

 # iconic
1 day ago , 133,157 notes

Basically I was acting for a friend’s film project and here’s a behind the scenes pic and I think I look cute, so yeah

 # me,   # superman,   # uni,   # my modelling career starts here,   # i'm kidding I'm so bad when it comes to cameras,   # hence the ridiculous pose here,   # also you can see the bags below my eyes from many nights of drinking,   # it's not really a selfie but I will tag it as such for organisation purposes,   # selfie,   # reblog me you fabulous people,   # dc,   # cute,   # girl,   # Penryn,   # cornwall,   # uk,   # photography
1 day ago , 8 notes

unamusedpixie:

I’m glad your wife got to have her Batman cake.  

(via dolphincrash-dinosaurs)

 # beautiful,   # dc,   # batman,   # wedding cake,   # reference
1 day ago , 236,727 notes

zombieirish:

retailavenger85:

tekillashooter:

blasianxbri:

dude-its-faris-ridhwan:

what the fuck

LMFAOOOO.

Always reblog lol

Have you guys never seen the original Starbucks logo? It’s still up at the first store in the Pike Place (which isn’t actually the first store, but shhhh)

image

YEP, THERE YOU HAVE IT

(Source: fireball-mudflap, via smaug-and-daenerys-dragon-babies)

 # okay so that's fucking weird
1 day ago , 1,026,132 notes